The Ultimate Guide To ماگ حرارتی

Wiki Article

حجم و گنجایش ماگ حرارتی را قبل از خرید در نظر داشته باشید، اگر حجم بالایی از نوشیدنی را مورد استفاده قرار می‌‌دهید، ماگ حرارتی سایز بزرگ و در غیر اینصورت بهتر است سایز‌‌های کوچکتر این کالا را تهیه کنید.

اگر قصد خرید ماگ را دارید، ما به شما فروشگاه اینترنتی تکدو را معرفی می کنیم، شما با فروشگاه اینترنتی تکدو خریدی مطمئن،جذاب و مقرون به صرفه خواهید داشت.

از روش های مهم که تنوع گسترده دارد چاپ سابلیمیشن است. […]

ماگ در دار در حفظ دمای نوشیدنی های شما بسیار نقش مهمی دارد.

این نوع ماگ ها از جنس و طرح های مختلفی از جمله چینی، چوبی، پلاستیکی و سرامیکی ساخته می شود. این نوع ماگ ها به دلیل وجود طرح های جذاب و متنوع بسیار پر طرفدار می باشد.

من لیوان دسته قلبی حرارتی سفارش دادم برام جالب بود طرحش

ثبت سفارش شما به بهترین نحو و در مدت زمان کمی آماده و تحویل شما خواهد شد.

فتوشاپ:محبوب ترین نرم افزار برای طراحی گرافیک، امکانات کامل برای طراحی روی ماگ

اگر در محل کار یا منزل نیازمند ماگ بودید، بهتر است از جنس استیل و یا سرامیک استفاده کنید. دسته دار بودن یا بدون دسته:

البته این ماگ ها معایبی نیز دارند که می توان به شیوه شست و شوی آنها اشاره کرد. از آنجایی که جوهر این نوع از ماگ ها متفاوت می باشد، نمی توان برای شستن آنها از اسکاج های زبر استفاده نمود.

انتخاب طرح ماگ یا لیوان حرارتی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و میتوانید بر اساس علایق خود طرح و مدل آن را انتخاب کنید، اما اگر طرح‌‌های موجود در بازار را نمی‌‌پسندید و یا می‌‌خواهید طرحی مخصوص به خودتان را داشته باشید میتوانید طرحی از تصویر خودتان یا مناظری که به آن علاقه دارید را سفارش دهید، چرا که ??????? ????? امکان چاپ طرح دلخواه بر روی ماگ حرارتی وجود دارد.

جنس های سرامیکی درجه یک و استیل، بهترین ماگ حرارتی میباشند که دارای طرح‌های مختلفی مانند نقل و قول های الهام بخش، طرح های خنده دار و طرح های سفارشی میباشند.

برند و یا کشور سازنده اولین عوامل تاثیرگذار بر قیمت ماگ می باشد و دارای کیفیت و طراحی منحصر ب فردی است.

برای تولید ماگ های جادویی یا حرارتی، یک ماگ سرامیکی را که به مواد لوکودای (جوهر اکسیده) پوشیده شده است را انتخاب می کنید سپس طرح مورد نظر خود را به وسیله ی دستگاه مخصوص روی لیوان می اندازید و در یخچال های سریع، سرد می کنید، پس از سرد شدن می بینید که ماگ شما کاملا مشکی می باشد اما با ریختن مایعات گرم در لیوان طرحی که انتخاب کردید ظاهر می شود و رنگ مشکی لیوان از بین می رود این عمل به این دلیل صورت می گیرد، جوهر اکسیده که بدنه لیوان را با آن پوشش داده اند به حرارت و گرما فوق حساس است و در برابر گرما از خود واکنش نشان می دهد.

Report this wiki page